marți, 9 februarie 2010

Cel mai recent concert, cele mai proaspete video-uri


Încă odată la Cafeneux, încă o seară în care m-am simţit fenomenal, un nou concert reuşit, într-o companie foarte plăcută, a voastră, a celor care mi-aţi fost alături vineri. Iar fiindcă localul e unul în care nu se fumează şi acustica e bestială, iată ce filmări bune am pentru voi:


Asul din mânecă n-a fost al meu, ci al lui Laci, care şi-a adus muzicuţa cu el. După mine, el e cel mai mare muzicuţionist/muzicuţist din ţară. Alegeţi voi varianta corectă, ideea e că he's the best! Take a look:


Pentru ca totul să se lege frumos, piesa ce urmează este o piesă proprie, scrisă atunci când Laci şi trupa sa Talentum, au plecat într-un turneu prin Anglia, Scoţia, Irlanda, ţări pe care visa demult să le vadă. Cândva sper să scrie el o astfel de piesă... adică, să plec eu în ţările astea frumoase.


King of the Road îmi place mult, asta pentru că-mi plac oamenii liberi.


Încă una din preferatele mele.


Acum c-aţi văzut cam ce s-a întâmplat la Cafeneux, aduceţi-vă prietenii la următoarele concerte.
Keep you posted. :)

Niciun comentariu: