duminică, 10 decembrie 2006

Revenge şi Big Mamou

Hello tuturor, (Mircea deocamdată)

Concertele din Revenge şi Big Mamou (20, 22 noiembrie), muzical, au fost două reuşite. Ţinând cont că 20 a fost o zi de luni, clubul Revenge se deschisese abia de o lună, iar noi suntem relativ necunoscuţi, la acest concert au fost foarte puţini. Dar buni! Poate 15 persoane cu personal şi cu noi cu tot. Fie 20. Aşa că s-a renunţat şi la bilete, fapt pentru care m-am bucurat, pentru că măcar cei de faţă erau interesaţi. Locul este destul de înghesuit, mai mult de 3 oameni nici n-ar încăpea pe scenă. Dar, se ascultă numai rock. Acolo, pe scenă, mă gândeam: ce bine-ar fi ca locu' ăsta mic să fie plin! Ei, n-a fost să fie.
45 kilos a rupt tot şi de data asta!!
Iar, aşa-zisa "trilogie a nevestei" (În fiecare dimineaţă, Tu, Nevasta divină) i-a făcut pe toţi cei prezenţi să simtă cel mai frumos sentiment din lume.

La Big Mamou am rupt gura târgului, şi o coardă. Iar când am călcat pedala am realizat că bateria se descărcase. Noroc cu rezerva. Aşa că prima piesă a început, apoi a reînceput. Până mi-am schimbat eu coarda, Radu şi-a dat drumul cântând Amazing Grace la bass (!) Acest moment solistic a fost răsplătit de către public ca atare. Toţi trei eram în formă, cântând cu zâmbetul pe buze, foarte mulţumiţi. Locul a fost aproape plin şi atmosfera bună.
Ne-a bucurat faptul că la piesa Tu mai multe perechi au dansat.
Noris