luni, 7 mai 2007

Noris Band în studio

Dacă credeţi că Noris Band şi-a luat vacanţă, ei nu e aşa. Ne-am mişcat într-adevăr lent, dar acest lucru se datorează mai multor fapte…

11 aprilie 2007

Am intrat în studio unde am înregistrat 3 piese: Tu, Nevasta Divină şi You (variantă în limba engleză pentru piesa Tu).

Sperăm ca piesele să le dăm pe mâini bune, iar voi să le auziţi cât mai des în concerte.

Aceasta este prima înregistrare în care am cântat şi în limba română, iar rezultatul final ne place mult nouă, şi celor care le-au ascultat. Am încercat sa fim cât mai relaxaţi în studio, evitând “aglomerarea sonoră”. Am cântat ca într-un concert. Iniţial ne-am gândit că probabil vom munci vreo două-trei zile, dar treaba a mers nesperat de bine. Eram pregătiţi, aşa că am terminat în doar 4 ore!! Gabi, de la mixer, a avut grijă ca totul să iasă cum trebuie, şi ne-a ajutat mult şi cu sfaturi bune. Fără să-l laud, e un profesionist! La următorul session, tot la el mergem!!!

După ce ne-am făcut treaba, săream în sus de bucurie, eram foarte încântaţi şi aşteptam Cd-ul gata finisat. Am ieşit la poveşti în oraş, ne-am făcut planuri, ne şi vedeam deja pe VH1, ne auzeam piesele la radio… aveam zâmbete până la urechi, veţi vedea în poze.

În piesa Tu, la partea de backing vocals, am avut ajutor. Ghiciţi cine? Cel care „tună” cu noul lui bas MusicMan (!), clepsidra raţiunii noastre, Radu cel Frumos. Deşi emoţionat a cântat bine.
La cât de bine ne-am simţit în studio, sperăm să ne întoarcem cât mai curând, cu noi piese. Keep you posted!


Niciun comentariu: